Motortartó bak Gumifém csapágy
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Állapot: új
- Beépítési oldal: elsőtengely, kétoldali, hátsó
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Állapot: új
- Beépítési oldal: jobbra fenn, elöl
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Tömeg [kg]: 0,06
- Külső menet [mm]: M8 x 1,25
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Tömeg [kg]: 0,25
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Szükséges darabszám: 2,0
- Menetméret: M8x1,25
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Belső átmérő [mm]: 10
- Átmérő [mm]: 65
- Külső hossz [mm]: 40
- Hosszúság [mm]: 53
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Anyag: Gumi
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Belső átmérő [mm]: 10
- Magasság [mm]: 40, 53
- Átmérő [mm]: 70
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Tömeg [kg]: 0,17
- Belső átmérő [mm]: 10
- Tömeg [g]: 170
- Átmérő [mm]: 65
- Magasság 1 [mm]: 40
- Magasság 2 [mm]: 53
- Állapot: új
- Beépítési oldal: elsőtengely, kétoldali
- Anyag: Gumi
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Szín:
- Külső menet [mm]: M10
- Állapot: új
- Beépítési oldal: bal hátsó, elsőtengely
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Tömeg [kg]: 0,473
- csomagolási mélység [cm]: 14,8
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy, gumicsapágy
- Szükséges darabszám: 2
- Magasság [mm]: 48
- Külső menet [mm]: M10 x 1,50 RHT
- Átmérő [mm]: 69
- Menetméret: M10
- Állapot: új
- Beépítési oldal: jobbra fenn
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Hossz [mm]:
- Belső átmérő [mm]: 10
- Átmérő [mm]: 70
- Állapot: új
- Beépítési oldal: fenn
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Hossz [mm]:
- Tömeg [kg]: 0,251
- Szükséges darabszám: 1
- Átmérő [mm]: 91
- Állapot: új
- Beépítési oldal: elsőtengely, hátsó
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Mennyiségi egység: Készlet
- Állapot: új
- Beépítési oldal: Első tengely kétoldali, elsőtengely
- Anyag: Gumi
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Szélesség [mm]: 69
- Szükséges darabszám: 2
- Tömeg [g]: 500
- Magasság [mm]: 113
- Állapot: új
- Beépítési oldal: elsőtengely, jobb
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Állapot: új
- Beépítési oldal: alul
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Magasság [mm]: 36
- Átmérő [mm]: 91
- Állapot: új
- Beépítési oldal:
- Csapágyazás típusa: Gumifém csapágy
- Tömeg [kg]: 3,110
- Szükséges darabszám: 1
- Állapot: új
Melyek a gumiból-fémből készült motortartó bakok és váltótartó bakok?
A gumiból-fémből készült motortartó bakok és váltótartó bakok ezeknek az egységeknek az autó karosszériára és a kiegészítő alvázkeretre való felszerelésére szolgálnak. Csillapító hatásuk van, és általában egy gumibetétből állnak, amelyet két fémlemez fog közre. Esetenként a gumi elemet - persely szerűen - egy fémház fogja körül. De egy konzolba is bele lehet préselve. Ezen alkatrészek fő előnyei közé tartozik az alacsony ár, és az egyszerű dizájn. A hátrányuk az, hogy maximális csillapító hatás csak adott intenzitású ütések és lökések esetében biztosított. Másként szólva, a túlságosan merev termékek nem képesek a kisebb mértékű vibrációk elnyelésére, ami hatással van a vezetési kényelemre.